Известие

Collapse
No announcement yet.

Усилен съединител и притискател за 1.9JTDM 140hp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Усилен съединител и притискател за 1.9JTDM 140hp?

    По спомен имаше комплект от 2.4 JTD с притискател, съединител и т.н.(не помня коя модификация), която се препоръчваше за 1.9 JTDM 140 и из форума го водеха, че е усилен.

    Това ли е най-добрия вариант + съответно коване на феродото ?

    Приемам и други мнения.

    Също така - препоръки за горна помпа ?

  • #2
    Валео 821325 е съединителят. За другото колегите да ме допълнят.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
      Валео 821325 е съединителят. За другото колегите да ме допълнят.
      Препоръчително ли е да се кове феродото за около 200 коня?

      Comment


      • #4
        Не, ще изкара.
        Имай предвид, че някои мрънкат, че с тоя усилен притискател, педала става много твърд и ги боли левия крак при градско каране. :Д

        За повече коне (и нютони) ще трябва да ти наковат феродо, или другия вариант е ГТА съединител с твърд маховик. Държи 300+ коня и маховика не може да се разбие.
        Last edited by dhtj; d.m.y г., 01:07.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Не, ще изкара.
          Имай предвид, че някои мрънкат, че с тоя усилен притискател, педала става много твърд и ги боли левия крак при градско каране. :Д

          За повече коне (и нютони) ще трябва да ти наковат феродо, или другия вариант е ГТА съединител с твърд маховик. Държи 300+ коня и маховика не може да се разбие.
          Ако се накове няма ли да изкара много повече?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от C-e-c-o Покажи съобщение
            Ако се накове няма ли да изкара много повече?
            Кови феродо задължително!
            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
            Продавам Алфи на части!

            Comment


            • #7
              Важно е в какви обороти дава максималния въртящ момент, ако е в много ниски, ще сурка феродото ако ще и от формула едно да е.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Не, ще изкара.
                Имай предвид, че някои мрънкат, че с тоя усилен притискател, педала става много твърд и ги боли левия крак при градско каране. :Д

                За повече коне (и нютони) ще трябва да ти наковат феродо, или другия вариант е ГТА съединител с твърд маховик. Държи 300+ коня и маховика не може да се разбие.
                Колега няма такова нещо!
                А точно обратното!
                Педала става мек като ПАМУК, особено ако уцелиш на долна помпа!



                П.С. Колегата Стоян Иванов продава оригинални комплекти на приемливи цени!
                Поръчайте си оригинален, тогава може и да не ковете друго феродо!
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
                  Кови феродо задължително!
                  А чисто информативно - 821325 до колко nm издържа ?

                  Comment


                  • #10
                    Извинявам се,че ползвам на колегата темата,но искам да попитам каква е разликата между 821325 и 821465?
                    И двата ги дават за 166ца дизел,но единия е значително по-евтин.

                    Comment


                    • #11
                      На по скъпия са по-дебели ламелите на притискателя. За това и се води усилен май.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                        На по скъпия са по-дебели ламелите на притискателя. За това и се води усилен май.
                        Профилирани са

                        Comment

                        Working...
                        X